Kullanıcı Görüşleri

Memnuniyet yazısı

“Pino karavanın sahibi Faruk abime ve tüm çalışan Pino karavan ailesine öncelikle beni böyle bir karavan sahibi yaptıkları için teşekkür ederim. Herşeyden önce içimdeki heyecanı benimle birlikte yaşayıp , beni anlayıp karavanımı teslim süresinden 10 gün önce bana teslim ettikleri için tüm Pino karavan ailesine tekrar teşekkür ederim.
Karavanımı sadece internet sitesindeki resimlerden görerek sipariş verdim. Bir buçuk ay boyunca içine sığıp sığamayacağım düşündüm. Ama paylaştığım resimlerden anlaşılacağı üzere beklentilerimin çok üstünde bir karavana sahip oldum. Güzel insan Faruk abicim sana tekrar tekrar teşekkür ederim. Eline emeğine sağlık.”

UFUK DEMİRTAŞ – İZMİR

“Bilgi  almak  için  Pino  Karavan’ı  aradığım  ilk  tel.  konuşmamızda  değerli  dostum  Faruk  Karatan ; daha  çok  bilgiye  ihtiyacımız  olduğunu  hissetmiş  olmalı ki  şöyle  demişti ; “hafta  sonu  uçakla  geliyorum, Adana  havaalanından  beni  karşılayın”.

Eşlerimizle  birlikte  güneşli  bir  hafta sonunda  hem  sohbet  ettik  hem de  karavanımızın  tüm detaylarını  konuştuk.

Akşam yeni  dostlarımızı  yolcu  ederken,  yaz  tatilimizin  çok  keyifli  ve  unutulmaz  geçeceğini,  ayrıca Pino  Karavan’cı  olmanın  ayrı  bir  kültür  olduğunu  anlamıştık.

Bisikletle  bile  çekilebilecek  kadar  hafif,  çok  gezilebilecek  kadar  sağlam  bir  evimiz  olduğu  için mutluyuz.

Teşekkürler  Pino.”

BÜLENT ALANBAY – ADANA

“Sevgili dostlar,  gençliğimden beri kamp hayatını ve ve doğada olmayı her zaman sevmiş ve elime fırsat geçtikçe bunu gerçekleştirmeye çalışmıştım.  Zaman geçtikçe karavan tutkusu eşimle beni iyice sardı ve eşimin de emekliliğe karar vermesi ile gerçekleşme yoluna girdi. Motokaravan mı çekme karavan mı zor bir soruydu. Çekme karavanın kullanım kolaylığı ve fiyat avantajını düşünerek ve Avrupa karavanların bize göre çok pahalı olması nedeniyle yerli malı bir karavan almaya karar verdik. Türkiye’deki karavan üreticilerin fabrikalarını bizzat ziyaret ederek yerinde üretimlerini gördük. Kullananlarla görüşerek PİNO karavanın bizim için doğru karar olduğunu düşünerek siparişimizi verdik. 2014 ağustos ayında teslim aldığımız 3.25 karavanımızla 2 ay boyunca unutulmaz bir tatil yaptık. Tatilimiz boyunca tüm  yol şartlarına baktığımızda PİNO karavanın ne kadar kaliteli ve kullanım kolaylığı olan bir karavan olduğunu test ettik.  Karavanımızdan kış şartlarında da çok memnun kaldık. Şimdi dört gözle yazın gelmesini bekliyoruz. Umarım herkes bir gün bir PİNO Karavan sahibi olur ve aramıza katılır. Sağlıcakla.”

ENİS BAYUS – İZMİR

“P 325 karavanımız eşimle birlikte beklentilerimizi fazlasıyla karşıladı. Kullanışlılığı, orijinal tasarımı, sağlamlığı ve Pino güvencesi de cabası. İnceleyin, kullanın ve farkı görün.”

GÖKHAN YILDIZ – ANKARA

“’ya Pino ya da Pino hatta 1 büyük 1 küçük 2 Pino.

Piyasada daha uygun fiyatlı modeller ve tasarımlar var,

Avrupa üretimi süper modeller de var,

bir de Pino var.

Fiyat/kalite/sağlamlık/konfor/Faruk Abi  : )  oranlarına göre mantık Pino diyor.

Saygılarımla,”

CEM YURDSEVEN – TRABZON

”  Karavan sevdamızın başladığı 2009 yılında tanıştık pino ailesiyle… İyi ki tanışmışızJ Aksi halde; Bir başka firmadan aldığımız karavan ile yaşadığımız olumsuzluklar rotamızı Pino’ya çevirmeyecekti.  Her modelini kullandık neredeyse..!  “Çocuklar fabrika sizin, alın kullanın, isterseniz geri getirin bir başka model alın, ya da gelin sohbet edelimJ”  diyebilen kaç patron vardır bu sektörde? Her zaman müşterisinin yanında olan, dostluğu paraya tercih eden, 24 saat her konuda ulaşabileceğimizi bildiğimiz, güvendiğimiz Pino ailesine selam ve sevgilerimizle…Başarılarınız daim olsun..!
(Not: Ruhsatımız, plakamız tamam. Bu yıl rotamız Yunanistan..! Sayenizde *:-h  güle güle )  ”